مرجع اطلاعات سفر به ترکیه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 8 دی 1392برچسب:, :: 15:19 :: نويسنده : Nikjoo

آنیکابیر مقبره آتاتورک در آنکارا

 

آنیکابیر مقبره آتاتورک در آنکارا

مقبره آتاترک موسس جمهوری ترکیه بر فراز یک تپه به شکل خیره کننده ای در بخش آنیت تپه قرار دارد. بنای این مقبره که در سال 1953 کامل شد. سمبل تلفیق شگفت انگیز بین سبک های معماری باستانی و مدرتن است و از جمله دستاوردهای بدون رقیب در معماری مدرن ترکیه به شمار میب آید. در مجموعه ساختمان های مقبره آتا ترک همچنین موزه ای قرار دارد که در آن مجسمه ساخته شده از موم آتا ترک ، نوشته ها ، نامه ها و اشیای مختلف شخصی بنیانگذار ترکیه و نمایشگاهی از عکس های وی و تاریخ جمهوری ترکیه دیده می شوند. مقبره آتاترک همه روزه و موزه این بنا در تمامی روزهای هفته به غیر از روزهای دوشنبه باز هستند . در شبهای تابستان در این محل نمایش نور و صدا اجرا میشود.

تور ترکیه

تور ترکیه

تور ترکیه

 

 

تور 6 شب و 7 روز نوروز 93 آنتالیا در هتل ROYAL WINGS ویژه 7دی ماه

Hotel Name:

ROYAL WINGS 5*

قیمت اتاق دو تخت ( دبل ) :         3.495.000     تومان

قیمت اتاق یک تخت ( سینگل ) :     4.695.000    تومان

قیمت کودک با تخت :                2.595.000        تومان

قیمت کودک بدون تخت :              1.095.000       تومان

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پرواز رفت و برگشت ایرباس 321 اطلس جت و فریبرد ، 6 شب اقامت در هتل همراه صبحانه ، ناهار ، شام، نوشیدنی رایگان ،بیمه سامان تا سقف 10000 یورو.

خدمات CIP در ساختمان اصلی فرودگاه امام رایگان ، ترانسفر فرودگاه امام از درب منزل رفت و برگشت رایگان ، هتل و پرواز به صورت گارانتی می باشد و در صورت هرگونه کنسلی سوخت کامل می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با تلفن 88851080 تماس بگیرید.

تور ترکیه

تور ترکیه

تور ترکیه

 

 

تور 6 شب و 7 روز نوروز 93 آنتالیا در هتل CORNELIA DELUXE ویژه 7 دی ماه

Hotel Name:

CORNELIA DELUXE     5*

قیمت اتاق دو تخت ( دبل ) :         3.495.000   تومان

قیمت اتاق یک تخت ( سینگل ) :     4.795.000   تومان

قیمت کودک با تخت :                2.795.000      تومان

قیمت کودک بدون تخت :              1.095.000       تومان

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پرواز رفت و برگشت ایرباس 321 اطلس جت و فریبرد ، 6 شب اقامت در هتل همراه صبحانه ، ناهار ، شام، نوشیدنی رایگان ،بیمه سامان تا سقف 10000 یورو.

خدمات CIP در ساختمان اصلی فرودگاه امام رایگان ، ترانسفر فرودگاه امام از درب منزل رفت و برگشت رایگان ، هتل و پرواز به صورت گارانتی می باشد و در صورت هرگونه کنسلی سوخت کامل می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با تلفن 88851080 تماس بگیرید.

تور ترکیه

 

تور ترکیه

 

تور ترکیه

 

اطلاعاتی مختصر راجع به خرید ملک در ترکیه

 

اطلاعاتی مختصر راجع به خرید ملک در ترکیه

ترکیه کشوری است که سریع به سوی مدرن شدن پیش میرود و ارتباطی است بین اروپا و خاورمیانه و یکی از کشورهایی است که برای ایرانیان احتیاج به ویزا ندارد،دارای آثار باستانی زیادی می باشد و از نظر فرهنگی و ادب رسوم بسیار نزدیک به فرهنگ و آداب ایرانی میباشد.
امتیازات:

  • خرید ملک در ترکیه
  •  قیمت ارزان ملک در ترکیه که در مقایسه برابر است با قیمت ملک در اروپا در سال ۱۹70 میلادی
  •  هزینه پایین زندگی
  • آب و هوای مدیترانه ای که شامل تابستان بسیار گرم و زمستان معتدل با دریای زیبای مدیترانه میباشد.
  • ترکیه کشوری است که در چندین سال گذشته از لحاظ اقتصادی خیلی پیشرفت کرده است و به استانداردهای اروپا  و امریکایی بسیار نزدیک شده است.
  • نرخ بالای سود  سرمایه گذاری در زمینه املاک و بخصوص در بخش توریستو هتل

مژده  به عزیزانی که  متقاضی خرید ملک در ترکیه  هستند
پس از سالها بحث و بررسی در ماه می سال 2012 لایحه شماره 2644- ماده 35 مورد تصویب مجلس ترکیه قرار گرفت که مضمون قانون مطرح شده از سوی دولت ترکیه مبنی برحذف اصل عملکرد متقابل برای دولت ها میباشد، و به معنای این است تمامی شهروندان خارجی قادر به خرید املاک و مستغلات در ترکیه هستند حتی اگر کشور متبوع، خود این گونه حقوق را به کشور ترکیه اعطا ننموده باشد و امروز با مشخص شدن لیست کشورهای مجاز به خرید، این قانون به اجرا درآمد و بدین معنیست که با اتباع ایرانیمانند اتباع ترک و یا سایر کشورها خارجی رفتار خواهد شد و قوانین انتقال سند مالکیت ملک و وراثت ملکی که برای اتباع ترک اجرا میشود برای ایرانیان نیز قابل استناد خواهد بود و این املاک به همان صورت نیز قابل فروش و انتقال سند هستند.با تصویب این قانون فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری افزایش یافته و با این سیاست اقتصاد ترکیه بیش از بیش رشد خواهد کرد. طی سالیان اخیر دولت ترکیه همواره سعی بر این داشته تا شرایط کار و تجارت بین الملل را همواره بهبود بخشد. همچنین کشور ترکیه یکی از بهترین کشور های دنیا با توجه به فرهنگ و سهولت رفت و آمد به ایران برای اخذ اقامت، سرمایه گذاری و کار برای ایرانیان میباشد.  با اجرای قانون جدید اتباع خارجی و ایرانیان امکان خرید ملک و همچنین  اراضی شهری را تا سقف 300،000متر مربع جهت سرمایه گذاری خواهند داشت و برای خرید اراضی  میبایست قبل از خرید طرح پیشنهادی خود را آماده در دست داشته باشند. لذا کلیه افراد حقیقی و حقوقی ملزم به ارسال  پروژه خود به وزارت شهرسازی و محیط زیست ترکیه تا ظرف مدت 2 سال خواهند بود که بعد از تایید طرح مربوطه به دفتر ثبت زمین های محلی ارسال خواهد شد.
لازم بذکر است ایرانیان همانند سایر اتباع خارجی
دیگر بواسطه خرید ملک میتوانند از مزایای اقامت
در شهر های ترکیه برخوردار شوند و بواسطه آن
امکان خرید اتومبیل و ثبت نام فرزندان درمدارس
ترکیه را خواهند داشت.
توجه نمایید این قانون بمنزله اخذ شهروندی ترکیه
و داشتن اجازه کار نیست و برای موارد اخیر میباست
مراحل/مجوزهای قانونی دیگری طی و اخذ گردد .
شهرهای توریستی ترکیه از جمله آنتالیا وآلانیا  سایر شهرهای اطراف آن (بلک، آلانیا، سیده، کمر) از جذاب ترین مناطق در میان سرمایه گذاران املاک می باشند و با این فرصت دولت ترکیه امکان توسعه و پرجاذبه تر کردن صنعت توریست در این مناطق خواهد داشت. بدین لحاظ با جاذبه های توریستی بیشتر، افزایش تقاضا برای خرید خانه در ترکیه خواهیم داشت و انتظار می رود که ارزش ملک در ترکیه در بلاخص در محل های رو به دریا بالا رفته و برای چند سال آینده از افزایش چشم گیری برخوردار باشد
 پس  برای  خرید با نرخ مناسب بهترین زمان  است
آژانس شینا گشت  پیشرو در زمینه ارائه خدماتی همچون سرمایه گذاری و خرید ملک می باشد.این شرکت با پشت سر گذاشتن سالها تجربه همواره سعی داشته در اسرع وقت به مراجعین خود بهترین خدمات را ارائه داده و خوشنودی آنها را فراهم سازد.ما با داشتن مدیریتی قوی وکارمندانی مجرب آماده جلب رضایت متقاضیان ملک و سرمایه گذاری می باشیم.آنچه که ما به دنبال آن بوده و هستیم،سطح بالایی از تخصص وجلب اعتماد مراجعین به منظور تحقق بخشیدن به رویاهای آنهاست.از این رو ما در زمینه های ذکر شده به شما مشاوره ای کامل و جامع ارائه داده و آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشیم.ما در محیطی گرم و دوستانه آماده ایم به شما هموطنان عزیز بالاترین سطح مشاوره و خدمات را ارائه داده و شما را در راستای رسیدن به اهداف خود در زمینه سرمایه گذاری و خرید یاری دهیم.خریدار ملک در ترکیه سند مالکیت ملک دریافت می کند که به زبان ترکی به آن " تاپو"می گویند.تاپو یک سند قانونی است که توسط سازمان ثبت املاک که زیر مجموعه دولت ترکیه می باشد صادر میشود.هیچکس به غیر از این سازمان نمی تواند سندی را به نام کسی انتقال دهدمراحل خرید خانه در ترکیه به شرح ذیل است وقتی ملک مورد نظر خود را توسط ما یافتید،یک وکالتنامه رسمی فقط برای خرید ملک به پرسنل ما میدهید،که این وکالتنامه فقط شامل خرید ملک به نام شما و انجام کلیه مراحل قانونی از طرف شام میباشد،و خدماتی از قبیل دریافت اشتراک آب و برق و بیمه کردن ملک شما در صورت تمایل ،ثبت ملک شما در شهرداری و پرداخت مالیاتهای ملک شما از طرف شما مواد این وکالتنامه میباشد مرحله بعدی امضا قرداد خرید میباشد که توسط شما و مالک پروژه یا ملک امضا میشود،که بهتر است قبل از وکالتنامه امضا شود،این قرداد خرید سندی رسمی است که شامل نام خریدار و فروشنده،متراژ واحد،قیمت واحد،نحوه پرداخت ،محل ملک در ترکیه  و .... در آن نوشته میشود.
آبا نیاز به خرید ملک در ترکیه و خرید خانه در ترکیه دارید؟ با ما تماس بگیرید 88897472

تور ترکیه

تور ترکیه

تور ترکیه

تاریخچه مارماریس

اطلاعاتی مختصر راجع به تاریخچه مارماریس ترکیه
سکونت اولیه در مارماریس که تاریخ آن به 3400 سال پیش از میلاد می رسد با آمدن قومی که نام رئیس آن کار بود آغاز میشود . نام منطقه کاریا که مشتقی از نام رئیس قبیله بود داده شده است . برکت سواحل دریای اژه و مدیترانه ، این منطقه را جذاب نموده است . و بدین جهت مارماریس در طول قرون تحت حاکمیت تمدنهای بسیاری قرار گرفته است . در تورهای تفریحی در مارماریس می توان آثار تمدنهای کاریا ، رودوس و آدا ، مصر آشور ، ایون ، دور ، پرس ، مقدنیه ، سوریه ، روم ، بیزانس ، سلجوقیان و عثمانی را مشاهده نمود. نام اولیه این شهر فيسكوس بوده.

تور ترکیه

تور ترکیه

تور ترکیه

صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 ... 21 صفحه بعد
پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع اطلاعات سفر به ترکیه و آدرس turkey12.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 30620
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1