A0: 
مرجع اطلاعات سفر به ترکیه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 12 بهمن 1392برچسب:بلک در آنتالیا,بلک , :: 14:0 :: نويسنده : Nikjoo

بلک در آنتالیا

 

بلک در آنتالیا

منطقه تفریحی و استراحتگاه بلک بین رشته کوههای ترس و دریای مدیترانه واقع شده است. مسافت بلک تا فرودگاه آنتالیا 25 کیلومتر می باشد. زیبایی جنگل های درختان کاج و اکالیپتوس ، پوشش گیاهی و جانوری غنی ، زیبایی خارق العاده ای به منطقه بخشیده که چشمها را خیره می کند. بلک از مکانهای نادری است که در آن لاک پشت های غول پیکر کارتا - کارتا تخم گذاری می کنند و همچنین محل زندگی جغد کمیاب Uto - Alba  سمبل بلک می باشد. بلک مکان ایده آلی است برای کسانیکه هدفشان گذراندن یک تعطیلات پر تحرک و مهیج می باشد. تقریبا همه هتلهای واقع در بلک دارای زمین گلف می باشند و مسافران می توانند این ورزش کلاسیک انگلیسی را در آنجا یاد بگیرند. در سال 1994 کلوپ ملی گلف ، مطابق با استانداردها جهانی

 و در رده کلاس A در بلک افتتاح متنوع ، لحظات فراموش نشدنی برای مسافران فراهم خواهد کرد . منطقه تفریحی بلک که با هدف ایجاد یک منطقه بزرگ و پیشرفته توریستی در دنیا پایه ریزی شده است، دارای هتلهای مدرن بلا سرویس دهی عالی می باشد و مطابق با معیارهای روز  دنیا تجهیز شده اند. منطقه بلک با طبیعت حفاظت شده و هتلهای پیشرفته محیط جذابی را حتی برای مشکل پسندترین مسافران فراهم آورده است. در مدتی که در این گوشه از بهشت اقامت دارید عاشق طبیعت منحصر به فردش خواهید شد به طوری که برای تعطیلات آینده خود دوباره اینجا را انتخاب خواهید کرد.

 

تور ترکیه

تور ترکیه

تور ترکیه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع اطلاعات سفر به ترکیه و آدرس turkey12.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

cache01last1395134977