مرجع اطلاعات سفر به ترکیه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:مراکز خرید در انتالیا , :: 16:53 :: نويسنده : Nikjoo

مراکز خرید در انتالیا

مراکز خرید در انتالیا در سه نقطه متمرکز شده ، در مرکز شهرودر خیابانهای گولوک میتوانیدلباسهایی باقیمت مناسب بخرید،دردوخیابان آتاتورک و ایشیک لار مارکهای معروف ترکی و بوتیکهای خوب شهر قراردارد. در آنتالیا دو مرکز خرید بزرگ هم  وجوددارد که یکی از این مراکز خرید در غرب آنتالیا در ابتدای منطقه کونی آلتی قرار دارد بنام میکروس که درسال 2001 افتتاح شده وجزو بهترین مراکز خرید ترکیه می باشد. دراین مرکز خرید حدود 110 مغازه ی مختلف در 3طبقه قرارگرفته اندکه برندهای غیرترک را به فروش می رسانند.دراین مرکزخرید سینماهای چندبعدی,هایپرمارکت,رستوران و پارکینگ بزرگی هم وجود دارد.

مرکز خرید دپو هم که درحدود 80 مغازه و 15 سالن غذاخوری ونیز یک پیست اسکیت دارد؛درمرکز منطقه هاوالانی ودر بخش شرقی آنتالیا قرارگرفته وتنها یک ایستگاه تاکسی تا فرودگاه فاصله دارد.در این مرکزخرید شما میتوانید اجناس مارک دار را باقیمتی بسیارپایین ومناسب خریداری کنید.

آنتاليا مانند ساير مناطق ترکيه بدليل داشتن فرش هاي دستباف ترکي شهرتي جهاني دارد. سنت فرش بافي عميقا در تاريخ اين شهر ريشه دوانده است. خيابان هايي مانند آتاتورک، جمهوري، گولوک و ايشيکلار بهترين مناطق خريد سوغاتي هستند.

بخش قديمي آنتالياوبازارهاي آنتاليا هم مکانهای جالبی برای خریداجناس متنوعی از کيف و کفش گرفته تا لباس، قهوه، ادويه و شيرينيجات ترکيه اي ميباشد.

تور ترکیه

 

تور ترکیه

 

تور ترکیه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع اطلاعات سفر به ترکیه و آدرس turkey12.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1